Psi - naši najbolji prijatelji...

22.08.2006., utorak

Grupa 2 Pinceri i Šnauceri, Molosi i švicarski pastirski psi -Bernardinac

Zemlja porijekla:
Švicarska

Namjena:
Nekada vučni pas, pas za spašavanje, alpski pastirski pas za traženje puteva i nastradalih od lavina, danas kućni pas.

Veličina:
Minimalna visina u grebenu za ženke iznosi 65 cm, za mužjake 70 cm. Težina je ovisna o veličini i građi tijela i iznosi minimalno 60 kg, može biti i do 90 kg i više.

Dlaka:
Po dlaci razlikuju se dva tipa bernandinca: kratkodlaki i dugodlaki. Boja je bijela s crvenim ili crvena s bijelim. Bernardinci moraju imati bijele šape, bijela prsa, bijeli vrh repa i bijelu oznaku na zatiljku ili bijeli okovratnik.

Njega:
Dlaku je potrebno svakodnevno četkati kako bi se odstranile otpale dlake. Treba čistiti uši. Kod primjeraka sa spuštenim vjeđama potrebno je kontrolirati oči.

Narav:
Ovi su psi veseli, ljubazni, uravnoteženi i dragi prema djeci. Oprezni su, ali ne laju puno. Vjerni su svome gospodaru i štitit će vas i vaš posjed iako to nije njihov zadatak.



Odgoj:
Mlade bernardince morate pravodobno naučiti da ne vuku za uzicu, jer su kasnije preveliki i previše jaki. Bernardince treba odgajati s puno razumijevanja i za vrijeme razvoja ih se ne smije suviše opteretiti.

Socijalno ponašanje:
Izvrsno se slažu s djecom a nemaju problema niti s drugim psima niti s kućnim životinjama.

Vježbanje:
Bernardinci trebaju vježbe za tijelo koje će biti dobro dozirane s prosječnim opterećenjem. Dovoljno je tri puta dnevno voditi ga na istrčavanje, ako dodatno redovito idete s njima u duge šetnje na kojima će trčati slobodno bez uzice

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

- 10:49 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Pasmine,odgoj,školovanje i sve ostalo...

MySpace Layouts

MySpace Layouts



Pseće molbe...

1. Postupaj odgovorno sa mnom. Moj život najvjerojatnije traje deset do petnaest godina. Svaki rastanak s tobom je bolan. Razmisli o tome prije nego što me nabaviš.

2. Daj mi vremena da shvatim što želiš od mene.

3. Vjeruj u mene.

4. Nemoj dugo biti ljut na mene. Ne zatvaraj me za kaznu. Ti imaš svoje prijatelje, svoj posao, i svoje zadovoljstvo. JA IMAM SAMO TEBE.

5. Razgovaraj sa mnom. Iako ne razumijem tvoje riječi, razumijem tvoj glas, razumijem tvoj izraz lica i tvoje pokrete kada sa mnom razgovaraš. Budi svjestan da kako god postupao prema meni, nikada ti to neću zaboraviti.

6. Razmisli prije no što me udariš; ima li razloga za to? Ja te nikada neću ugristi iako imam zube koji mogu kosti tvoje ruke smrviti.

7. Pitaj se što me muči. Prije no što me psuješ što sam
neposlušan, lijen, nekooperativan, pitaj se možda me nešto muči, možda nisam shvatio što želiš od mene, možda se ne osjećam dobro, ili nisam dobio dobru prehranu, možda sam bio vani dugo na suncu ili je moje srce ostarilo.

8. Brini se o meni kada ostarim - i ti ćeš ostariti.

9. Prati me na teškom putu. Ne reci 'ne mogu te podnijeti ili gledati. Reci: 'Sve je lakše kad si pored mene.'

10. Shvati da te ja volim!!

Uvod...Odabir psa

Pas...

Što pitati kod kupovine šteneta?Pazi preprodavači!

Rodovnica-Rodovnik

Pripremite dom za stene!

Štene i Igračke!

Hrana...Koju izabrati?-dehidrati...

Prehrana gravidne ženke

Kućna pravila-odgoj...

Socijalizacija psića

Kliker trening...

Naučite psa da sjedne/legne

Agility

Njega...Svakodnevni petominutni pregled psa...

Pribor za njegu!

Šišanje i trimanje

Briga za kožu i krzno...

Kupanje...

Njega desni i zubi...

Sredstva za zaštitu od parazita...

Kožni nametnici...

Zdravlje pasa...PRVA POMOĆ!

Zarazne bolesti ...

Lažna trudnoća

Alergija na hranu ...

Pupčana kila

Prehrana kod proljeva ...

Pasji kašalj ...

Apetit ...

Sterilizacija kuje ...

Kastracija psa ...

Spolni ciklus kuje ...

Bolest vožnje ...

Opasne kućne biljke ...

Kinološke udruge, klubovi, društva...

RASPORED IZLOŽBI U 2006. GODINI!