Psi - naši najbolji prijatelji...

13.08.2006., nedjelja

Grupa 2 Pinceri i Šnauceri, Molosi i švicarski pastirski psi -Njemačka doga

Njemačka doga

Zemlja porijekla:
Njemačka

Namjena:
Nekada lovački pas na veliku divljač, sada pas čuvar i kućni pas.

Veličina:
Minimalna visina u grebenu za mužjake iznosi 80 cm, za ženke 72 cm. Ne navodi se maksimalna visina, što znaci da je prekoračenje dozvoljeno. Težina ovih pasa trebala bi biti od 46 do 54 kg, što ovisi i o visini i spolu.

Dlaka:
Njemačka doga ima kratki, glatki i sjajni plašt. Priznaju se četiri varijacije boja: žuta ili tigrasto
žuta s crnom maskom, crna eventualno s malo bjeline, bijela s crnim mrljama (harlekin boja kod koje su dozvoljene plave oči i gubica boje mesa) i plava boja.
Kod takozvane manteldoge crna boja je raspoređena kao plaši, kaput ili "mantel" pri čemu su prsa, vrat, trbuh, šape i vrh repa bijeli. Kod takozvane platendoge je taj crni "mantel" prošaran bijelim.Ove zadnje dvije varijante nisu međutim priznate, niti se uzgajaju u svim zemljama.

Njega:
Njega dlake je kao i kod svih pasa takve vrste vrlo jednostavna, no zato su troškovi za hranu veliki.
Neka vaš pas leži uvijek na mekoj podlozi kako se ne bi stvorili ružni otisci na dlaci.
Ovi psi brzo rastu i moraju se uzgajati s puno pažnje i opreza. Tu pripada dobra i zdrava prehrana, ali i točno dozirane aktivnosti kako se mladi pas ne bi suviše iscrpio. Ne smijete ga staviti pod pritisak, ništa raditi silom i paziti ako se pojave prvi znaci umora. Loš postupak može štetno djelovati na razvoj tetiva, kosti i mišića.



Narav:
Ovi psi su privrženi, mirni, inteligentni, razumni i osjećajni, nepodmitljivi, znatiželjni i vjerni svome gospodaru i njegovoj obitelji. Bez obzira što ovi psi malo laju, izvanredni su psi čuvari, pogotovo ženke. Često se već događalo ako je doga čuvalau kuću da je lopov mogao ući, ali više nije izašao.
Ovi psi nisu osjetljivi i imaju visoku toleranciju na bol što nažalost rnože dovesti do toga da neku bolest primijetite kada već zna biti kasno.

Odgoj:
Njemačka doga izrasle u vrlo kratkom vremenu u ogromnog psa. Već odmalena ga morate privikavati da hoda mirno na uzici. Ovi psi trebaju puno osjećaja i harmonično okružje za vrijeme odrastanja.
Vrlo su osjetljivi na ton glasa svoga gospodara ljubazna riječ na pravom mjestu izazvat će čuda.

Socijalno ponašanje:
U pravilu se ovi psi dobro slažu s drugim psima, kućnim životinjama i djecom. Prema strancima su suzdržani i sumnjičavi, prijatelje obitelji pozdravljaju s veseljem.

Vježbanje:
Doge mogu živjeti i u apartmanu ako im osigurate dovoljno istrčavanja i šetnje. Ako su dobro odgojeni možete ih bez brige pustiti da trče pored bicikla bez uzice. Ukoliko njemačka doga ima dovoljno mogućnosti za istrčavanje u slobodnoj prirodi, bit će i u kući mirna i poslušna.
www.vauvau.net
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

www.svijet-ljubimaca.com

- 17:21 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Pasmine,odgoj,školovanje i sve ostalo...

MySpace Layouts

MySpace Layouts



Pseće molbe...

1. Postupaj odgovorno sa mnom. Moj život najvjerojatnije traje deset do petnaest godina. Svaki rastanak s tobom je bolan. Razmisli o tome prije nego što me nabaviš.

2. Daj mi vremena da shvatim što želiš od mene.

3. Vjeruj u mene.

4. Nemoj dugo biti ljut na mene. Ne zatvaraj me za kaznu. Ti imaš svoje prijatelje, svoj posao, i svoje zadovoljstvo. JA IMAM SAMO TEBE.

5. Razgovaraj sa mnom. Iako ne razumijem tvoje riječi, razumijem tvoj glas, razumijem tvoj izraz lica i tvoje pokrete kada sa mnom razgovaraš. Budi svjestan da kako god postupao prema meni, nikada ti to neću zaboraviti.

6. Razmisli prije no što me udariš; ima li razloga za to? Ja te nikada neću ugristi iako imam zube koji mogu kosti tvoje ruke smrviti.

7. Pitaj se što me muči. Prije no što me psuješ što sam
neposlušan, lijen, nekooperativan, pitaj se možda me nešto muči, možda nisam shvatio što želiš od mene, možda se ne osjećam dobro, ili nisam dobio dobru prehranu, možda sam bio vani dugo na suncu ili je moje srce ostarilo.

8. Brini se o meni kada ostarim - i ti ćeš ostariti.

9. Prati me na teškom putu. Ne reci 'ne mogu te podnijeti ili gledati. Reci: 'Sve je lakše kad si pored mene.'

10. Shvati da te ja volim!!

Uvod...Odabir psa

Pas...

Što pitati kod kupovine šteneta?Pazi preprodavači!

Rodovnica-Rodovnik

Pripremite dom za stene!

Štene i Igračke!

Hrana...Koju izabrati?-dehidrati...

Prehrana gravidne ženke

Kućna pravila-odgoj...

Socijalizacija psića

Kliker trening...

Naučite psa da sjedne/legne

Agility

Njega...Svakodnevni petominutni pregled psa...

Pribor za njegu!

Šišanje i trimanje

Briga za kožu i krzno...

Kupanje...

Njega desni i zubi...

Sredstva za zaštitu od parazita...

Kožni nametnici...

Zdravlje pasa...PRVA POMOĆ!

Zarazne bolesti ...

Lažna trudnoća

Alergija na hranu ...

Pupčana kila

Prehrana kod proljeva ...

Pasji kašalj ...

Apetit ...

Sterilizacija kuje ...

Kastracija psa ...

Spolni ciklus kuje ...

Bolest vožnje ...

Opasne kućne biljke ...

Kinološke udruge, klubovi, društva...

RASPORED IZLOŽBI U 2006. GODINI!