Psi - naši najbolji prijatelji...

09.08.2006., srijeda

Grupa 1 Pastirski psi i psi tjerači stoke -Berger de Brie ( Briard)

BRIJARSKI OVČAR

Opći izgled: Brijar je rustikalan, snažan pas, skladne građe, temperamentnog hoda i postojane naravi.

Glava: Snažna, dosta duga. Čeoni prijelaz je naglašen i dijeli glavu u lubanjski dio i predio njuške, koji moraju biti jednake dužine. Glava je obrasla obilnom dlakom koja formira bradu, brkove i obrve. Čelo je lagano zaobljeno. Njuška je snažna s dobro razvijenim i snažnim čeljustima. Ne smije biti preširoka ni preuska. Nosnik je ravan. Nos je taman, dobro pigmentiran s jasno naznačenim nosnim otvorima.

Zubi: Veliki, bijeli, zdravi. Zubalo je škarastog ugriza.

Oči: Vodoravno položene, velike, tamne, mirnog i inteligentnog pogleda.

Uši: Visoko usađene. Kupirane uši moraju biti nešto kraće od polovine dužine glave, a pas ih nosi uspravno. Nekupirane uši pas nosi preklopljene.

Vrat: Umjerene dužine, elegantan, snažan, lijepo usađen.

Tijelo: Nesto duže, snažno. Prsni koš je dubok, prostran, lijepo oblikovan. Leđa su ravna i čvrsta. Sapi su lagano zaobljene.

Prednje noge: Snažnih kostiju, mišićave. Noge su međusobno paralelne, a gledane sa svih strana, moraju biti okomite na tlo. Došaplje ne smije biti kratko ni jako položeno. Šape su snažne, okrugle (po obliku između macjih i zečjih). Nokti su snažni, tvrdi, dobro pigmentirani. Tabani su snažni i tvrdi.

Stražnje noge: Snažnih bedara, dobrih kuteva. U stavu moraju biti paralelne. Brijar na stražnjim nogama posjeduje dvostruki zapapak koji predstavlja pasminsku odliku. Dvostruki zapapci moraju biti sastavljeni od dva košćata dijela s noktima i smješteni što bliže zemlji.

Rep: Snažan, dobro odlakan, pri vrhu može biti lagano savijen. Pas ga nosi opuštenog. Vrh repa seže do vrha došaplja ili maksimaino 5 cm ispod njihova vrha. Na kraju ne smije biti savijen u stranu, niti ga pas smije nositi ustranu ili iznad trupa.

Dlaka: Lagano valovita, duga, gusta, suha, elastična. Dužina dlake kreće se izmedu 7 i 14 cm. Kvaliteta poddlake je veoma bitna jer utjece na konzistenciju dlake. Sve boje su dozvoljene, osim bijele. Poželjnije su tamnije boje.
http://veselirepici.10.forumer.com

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

- 20:59 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Pasmine,odgoj,školovanje i sve ostalo...

MySpace Layouts

MySpace Layouts



Pseće molbe...

1. Postupaj odgovorno sa mnom. Moj život najvjerojatnije traje deset do petnaest godina. Svaki rastanak s tobom je bolan. Razmisli o tome prije nego što me nabaviš.

2. Daj mi vremena da shvatim što želiš od mene.

3. Vjeruj u mene.

4. Nemoj dugo biti ljut na mene. Ne zatvaraj me za kaznu. Ti imaš svoje prijatelje, svoj posao, i svoje zadovoljstvo. JA IMAM SAMO TEBE.

5. Razgovaraj sa mnom. Iako ne razumijem tvoje riječi, razumijem tvoj glas, razumijem tvoj izraz lica i tvoje pokrete kada sa mnom razgovaraš. Budi svjestan da kako god postupao prema meni, nikada ti to neću zaboraviti.

6. Razmisli prije no što me udariš; ima li razloga za to? Ja te nikada neću ugristi iako imam zube koji mogu kosti tvoje ruke smrviti.

7. Pitaj se što me muči. Prije no što me psuješ što sam
neposlušan, lijen, nekooperativan, pitaj se možda me nešto muči, možda nisam shvatio što želiš od mene, možda se ne osjećam dobro, ili nisam dobio dobru prehranu, možda sam bio vani dugo na suncu ili je moje srce ostarilo.

8. Brini se o meni kada ostarim - i ti ćeš ostariti.

9. Prati me na teškom putu. Ne reci 'ne mogu te podnijeti ili gledati. Reci: 'Sve je lakše kad si pored mene.'

10. Shvati da te ja volim!!

Uvod...Odabir psa

Pas...

Što pitati kod kupovine šteneta?Pazi preprodavači!

Rodovnica-Rodovnik

Pripremite dom za stene!

Štene i Igračke!

Hrana...Koju izabrati?-dehidrati...

Prehrana gravidne ženke

Kućna pravila-odgoj...

Socijalizacija psića

Kliker trening...

Naučite psa da sjedne/legne

Agility

Njega...Svakodnevni petominutni pregled psa...

Pribor za njegu!

Šišanje i trimanje

Briga za kožu i krzno...

Kupanje...

Njega desni i zubi...

Sredstva za zaštitu od parazita...

Kožni nametnici...

Zdravlje pasa...PRVA POMOĆ!

Zarazne bolesti ...

Lažna trudnoća

Alergija na hranu ...

Pupčana kila

Prehrana kod proljeva ...

Pasji kašalj ...

Apetit ...

Sterilizacija kuje ...

Kastracija psa ...

Spolni ciklus kuje ...

Bolest vožnje ...

Opasne kućne biljke ...

Kinološke udruge, klubovi, društva...

RASPORED IZLOŽBI U 2006. GODINI!