Psi - naši najbolji prijatelji...

08.08.2006., utorak

Bolest vožnje ...

Piše: Tamara Ferari-Miškulin

Bolest vožnje

Većina ljubitelja životinja ujedno su i veliki ljubitelji prirode uopće.

Vožnja za Vašeg, pogotovo mladog psa, nije neko naročito ugodno iskustvo. Većina ih se boji i samog ulaska u auto, a za vrijeme vožnje su prestrašeni, osjećaju mučninu, sline, povraćaju, to jest muči ih prava pravcata "morska bolest". Tako kod priprema za put treba misliti i na potrebe tog jadnog malog stvora koji bi mnogo rađe ostao na trosjedu u dnevnom boravku. Prije vožnje ne nudite mu hranu, neka bude na tašte. Sat vremena prije polaska psu možete dati tabletu protiv morske bolesti. Te tablete su predviđene za djecu, a možete ih kupiti u svakoj apoteci. Sasvim malenom štenetu daje se pola tablete, a odraslijem možete slobodno dati cijelu. Ako spadate među one vlasnike čiji psi veselo uskaču u auto i uživaju u vožnji isto morate izvršiti neke pripreme. Važna stvar je voda, koju obavezno morate imati sa sobom. Ako je put duži svakih sat i pol, do dva treba stati, ponuditi psu pitku vodu i pustiti ga da obavi nuždu. To je posebno važno ako je dan sunčan pa je u automobilu vruće. Ne zaboravite da psi vrućinu podnose mnogo teže od nas.

U slučaju da ste prisiljeni ostaviti psa samog u autu pripazite da auto ostane u hladu. Zatvoren auto, parkiran na suncu za psa je smrtonosna klopka. Što se tiče smještaja u samom vozilu, ako je ikako moguće, odvojite prostor u kojem je pas, od vozačevog mjesta s mrežom. Mrežu možete kupiti u specijaliziranim dućanima, a vožnja s mrežom je mnogo sigurnija jer ne postoji opasnost da vas pas, veseleći se, ili vidjevši macu kroz prozor, omete u vožnji.

Čim češće budete vozili psa ili macu u autu, tim prije oni će to prihvatiti kao normalnu situaciju.

ww.ritelefax.hr



- 13:47 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Pasmine,odgoj,školovanje i sve ostalo...

MySpace Layouts

MySpace Layouts



Pseće molbe...

1. Postupaj odgovorno sa mnom. Moj život najvjerojatnije traje deset do petnaest godina. Svaki rastanak s tobom je bolan. Razmisli o tome prije nego što me nabaviš.

2. Daj mi vremena da shvatim što želiš od mene.

3. Vjeruj u mene.

4. Nemoj dugo biti ljut na mene. Ne zatvaraj me za kaznu. Ti imaš svoje prijatelje, svoj posao, i svoje zadovoljstvo. JA IMAM SAMO TEBE.

5. Razgovaraj sa mnom. Iako ne razumijem tvoje riječi, razumijem tvoj glas, razumijem tvoj izraz lica i tvoje pokrete kada sa mnom razgovaraš. Budi svjestan da kako god postupao prema meni, nikada ti to neću zaboraviti.

6. Razmisli prije no što me udariš; ima li razloga za to? Ja te nikada neću ugristi iako imam zube koji mogu kosti tvoje ruke smrviti.

7. Pitaj se što me muči. Prije no što me psuješ što sam
neposlušan, lijen, nekooperativan, pitaj se možda me nešto muči, možda nisam shvatio što želiš od mene, možda se ne osjećam dobro, ili nisam dobio dobru prehranu, možda sam bio vani dugo na suncu ili je moje srce ostarilo.

8. Brini se o meni kada ostarim - i ti ćeš ostariti.

9. Prati me na teškom putu. Ne reci 'ne mogu te podnijeti ili gledati. Reci: 'Sve je lakše kad si pored mene.'

10. Shvati da te ja volim!!

Uvod...Odabir psa

Pas...

Što pitati kod kupovine šteneta?Pazi preprodavači!

Rodovnica-Rodovnik

Pripremite dom za stene!

Štene i Igračke!

Hrana...Koju izabrati?-dehidrati...

Prehrana gravidne ženke

Kućna pravila-odgoj...

Socijalizacija psića

Kliker trening...

Naučite psa da sjedne/legne

Agility

Njega...Svakodnevni petominutni pregled psa...

Pribor za njegu!

Šišanje i trimanje

Briga za kožu i krzno...

Kupanje...

Njega desni i zubi...

Sredstva za zaštitu od parazita...

Kožni nametnici...

Zdravlje pasa...PRVA POMOĆ!

Zarazne bolesti ...

Lažna trudnoća

Alergija na hranu ...

Pupčana kila

Prehrana kod proljeva ...

Pasji kašalj ...

Apetit ...

Sterilizacija kuje ...

Kastracija psa ...

Spolni ciklus kuje ...

Bolest vožnje ...

Opasne kućne biljke ...

Kinološke udruge, klubovi, društva...

RASPORED IZLOŽBI U 2006. GODINI!